Teoretyczne kontra praktyczne zastosowanie innowacyjnych technoligii

Robienie biznesu w internecie to dziś skomplikowane zadanie, ogromna konkurencja powoduje, że trzeba się przebić ze swoją ofertą między ofertami innych firm i tak skusić potencjalnych klientów, by byli skłonni teraz u nas zostawić swoje pieniądze. Idealnym narzędziem do tego celu jest e-mail marketing, czyli promowanie towarów bądź usług za poradą wiadomości wysyłanych na skrzynki pocztowe kontrahentów.

Na dzień dzisiejszy polityka antySPAMowa jest dość restrykcyjna, a więc sam e-mail marketing nie może być mylony ze normalnym wysyłaniem SPAM-u. Zanim jakakolwiek oferta trafi do klienta, on musi wyrazić na to zgodę. Nie może być więc tak, że reklama sklepy w siecigo będzie rozsyłana na przypadkowe adresy z zamierzeniem, że być może ktoś z niej skorzysta. W celu zdobywania adresów e-mail wykorzystuje się różnego rodzaju listy adresowe, newslettery, bezpłatne subskrypcje z powiadomieniami itd. Jeśli uda nam się zebrać odpowiednią listę, możliwa jest optymalizacja przekształceń, niemniej jednak najpierw powinno się taką listę posiadać. Jeżeli już mamy i pragniemy, by zarabiała więcej, nie ma lepszego sposobu, jak dać użytkownikom konkretną wartość, oni muszą najpierw uzyskać coś od nas, ażeby móc dać od siebie. Ciekawostki z branży, darmowe opracowania, a co najbardziej istotne perfekcyjny język i perswazyjny przekaz, a co najbardziej istotne odpowiednie dobranie grupy targetowej - na tym polega optymalizacja przeróbek. Każda lista adresowa może zarabiać, bez względu na to, jakie produkty oferuje i w jakiej branży funkcjonuje.

Inne informacje: google merchant center.

0 komentarze:

Prześlij komentarz