Widoczność strony internetowej

Pozycjonowanie to proces dążący do pozyskania jak najlepszych pozycji dla strony a także wygenerowania jak największego ruchu organicznego. By jednakże dana strona internetowa miała w wyszukiwarkach dobrą widoczność, musi być bardzo dobrze zoptymalizowana pod względem SEO i spełniać wszystkie podstawowe oczekiwania wyszukiwarki. Zasady te nakreślone są przez poszczególne algorytmy tej wyszukiwarki i jest takich kilka, z którymi powinno się się liczyć, jeżeli już woli się dobrze wypozycjonować własną witrynę.

Algorytm Panda Algorytm Google Panda pojawił się 1-wszy raz w lutym 2011 roku i od tego czasu zajmuje się analizą treści strony w relacji do danego zapytania. Obniża wartość i pozycję tych witryn, które mają mało wartościowe treści, nieodnoszące się do tematyki strony albo nieunikalne, skopiowane z innych stron duplikaty. Algorytm Pingwin Ten z kolei zajmuje się profilem linkowania danej witryny. Pojawił się w 2012 roku i od kilku lat analizuje linki strony. Jeśli strona linkowana jest przez wartościowe serwisy, podwyższa jej wartość, jeśli nawet inaczej i linki pochodzą ze spamerskich miejsc, katalogów albo korzystają z Systemu Konwersji Linków, wówczas ich pozycja obniża się. Algorytm Koliber Kolejny algorytm nazwany po gatunku ptaka para się ścisłym dopasowaniem zwracanych w wynikach wyszukiwarki treści w stosunku do zapytania użytkownika. Rozpoznaje on kontekst zapytania i potrafi zaimplementować dokładnie taki sam do niego wynik. 1-wszy raz pojawił się w sierpniu 2013 rok. Algorytm Gołąb Następny ptak, czyli gołąb pojawił się w lipcu 2014 roku i zrewolucjonizował wyniki lokalne SEO. Jest to najważniejszy algorytm, jeżeli chodzi o SEO lokalne, gdyż potrafi dostosować wyniki do zapytania, posługując się ściśle określonym obszarem użytkownika. Wpłynął też bezpośrednio na mapy, czyli Google Maps. Mobile friendly Ten algorytm skupia się na mobilności danej strony, sprawdzając, czy wyświetla się ona prawidłowo i bardzo dobrze na innych rozdzielczościach, z uwzględnieniem szczególnym urządzeń mobilnych. Strony, które pragniemy pozycjonować dobrze muszą być głównie zrobione w technologii RWD, czyli być przyjazne zarówno dla użytkowników desktopowych, jak i mobilnych. Sprawdź tutaj: http://konektia.pl/forum/member.php?action=profile&uid=138420. Czemu pozycjonowanie stron jest tak ważne?

0 komentarze:

Prześlij komentarz